Oletko kiinnostunut tekemään merkityksellistä työtä? Miltä kuulostaa työ, jossa pääset löytämään työnhakijoille uusia urapolkuja työllistämällä heidät eri toimialojen yrityksiin?
Etsimme aktiivista HR-assistenttia Tampereen toimistollemme kokoaikaiseen, vakituiseen työhön. Olemme toimineet henkilöstöpalvelualalla jo vuodesta 2005 ja visiomme on tarjota paras asiakaskokemus luotettavalla, ihmisläheisellä ja vaivattomalla palvelullamme ympäri Suomen. Arvostamme erityisesti myynnillistä otetta ja aitoa kiinnostusta erilaisia hr-tehtäviä kohtaan.
Tehtäviisi kuuluvat tehtävät seuraavilla osa-alueilla:
– Soveltuvien ammattihenkilöiden löytäminen asiakkaiden lähtötietojen pohjalta, erityisesti rakentamisen toimialalla
– Henkilöiden vuokraukseen ja rekrytointiin liittyvät toimenpiteet, kuten työhaastattelut ja työsopimuksien valmistelut
– Työntekijöiden yhteyshenkilönä ja työnantajan edustajana toimiminen
Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta:
– Vähintään korkeakoulutason opintoja, mielellään kaupalliselta alalta
– Oma-aloitteista ja positiivista asennetta, kiinnostusta henkilöstöpalvelualaa kohtaan
– Tuloksellista työskentelytapaa, paineensietokykyä ja taitoa priorisoida asioita
– Kokemus myynnin ja asiakaspalvelun tehtävistä eduksi
– Kiinnostusta rakentamisen toimialaa kohtaan
– Tietoteknisiä perustaitoja (Office-ohjelmat)
Tarjoamme sinulle:
– Mahdollisuuden päästä oppimaan kokeneiden konsulttiemme mukana henkilöstöpalvelualan mielenkiintoista maailmaa!
– Pääset vaikuttamaan toimenkuvaasi oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan
– Monipuolisen työnkuvan, jossa voit kehittää ammattitaitoasi henkilöstöalan parissa
– Paikan innokkaassa ja kasvuhakuisessa yrityksessä!
– Palkka TES + Provisio
Kiinnostuitko? Laita hakemuksesi pikaisesti meille! Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Sara Sinisalo, p. 050 321 7534 / sara.sinisalo@lokki.fi
Tutustu meihin lisää: www.lokki.fi
Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista.
Lokki Henkilöstöpalvelut | Oma henkilöstökonsultti palveluksessasi